دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کتاب های پیشنهادی دوران قرنطینه_شماره یک

کتاب های پیشنهادی دوران قرنطینه_شماره یک

به دنبال شیوع ویروس کرونا که باعث خانه نشین شدن همه ی ما شده است، فرصت مناسبی به دست آورده ایم تا کتاب های خوب را در قرنطینه مطالعه کنیم. در این مجموعه قصد دارم ده کتاب که هر فرد باید حداقل یک بار در زندگی خود بخواند به شما معرفی کنم تا هم اوقاتتان را پر کنید و هم لذت ببرید.

کتاب اول کتابی است از الی ویزل نویسنده ی برنده ی جایزه ی نوبل صلح و نجات یافته ی کمپ های کار اجباری نازی ها در جنگ جهانی دوم. نام کتاب شب است و قسمت اول از یک سه گانه است که روایت خاطرات آقای ویزل در دوران نوجوانی است. در پی تخلیه ی محل سکونت یهودیان این فرد را که در آن زمان حدودا چهارده پانزده ساله بوده است، همراه خانواده اش به اردوگاه های نازی ها می برند.

داستان کتاب روایتی ست روان و البته به شدت تاثیر گذار از زندگی انسان ها در اسارت و سقوط تمامی ارزش های آن ها.

با مطالعه ی این کتاب علاوه بر لذت بردن از ادبیات خاص و ستودنی نویسنده، برگی بسیار مهم از تاریخ را ورق خواهید زد که نکات بسیار مهمی را بر شما آشکار می کند.

این کتاب بی نظیر قطعا ارزش مطالعه دارد و احساسات شما را درگیر خواهد کرده و شما را به دنبال روایت پر از فراز و فرود خودش می کشاند.

نسخه ی الکترونیکی کتاب به زبان فارسی با جستجوی ساده ای در اینترنت قابل دریافت است و لازم نیست نگران پیدا نکردن آن باشید.

امیدوارم از خواندن آن نهایت لذت را ببرید!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده