خرید از سراسر دنیا


» سرگرمی های سیزده بدر در قرنطینه

سرگرمی های سیزده بدر در قرنطینه

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای رسم گشت و گذار هر ساله در طبیعت، ممکن است فکر کنیم امسال فرصتی برای شادی و تفریح باقی نمانده است. اما نگران نباشید؛ این مطلب برای شماست تا امروز را همراه خانواده حسابی خوش بگذرانید. می توانید امروز در خانه کارهای زیر را انجام دهید:

۱)بازی های فکری: مطمئنا همه ی ما تعدادی بازی فکری در خانه ی خود داریم که مدتی است بلا استفاده مانده اند. امروز وقتش است که خانواده را دور هم جمع کنید و شطرنج، منچ، دبرنا، اوتللو، دوز و بازی های دیگری را انجام دهید و سرگرم شوید.

۲)خواندن اشعار و فال حافظ: ایرانیان در مراسم های مختلفی در طول سال مشغول خواندن شعر می شوند. امروز دیوان حافظ را بیاورید و برای خودتان و خانواده فال بگیرید.

۳)درست کردن غذا به طور خانوادگی: این کار گروهی از مفرح ترین و سرگرم کننده ترین کارهای دوران قرنطینه است. با مواد و وسایلی که در خانه دارید یک غذا،سالاد یا دسر ساده درست کنید و بچه ها را هم در این فعالیت شرکت دهید.

۴)سایر فعالیت ها: می توانید پانتومیم و اسم فامیل بازی کنید، اگر عضوی از خانواده بلد است سازی بنوازد، از او بخواهید این کار را انجام دهد. با سایر اعضای فامیل تماس تصویری یا صوتی بگیرید. از خاطرات کودکی خودتان برای فرزندانتان تعریف کنید. از آن ها بخواهید داستانی کوتاه برایتان بخوانند یا تعریف کنند.

امروز را در خانه بمانیم و بر کرونا پیروز شویم!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده